czwartek, 20 stycznia 2011

Gorzki smak porażki

Na wejściu należy się solidny minus dla mnie. Pewnie domyślacie się już za co. Nie zaglądałem tu przez kilka dni, ale musicie mi wybaczyć, praca-treningi(ciekawy jestem jak wam idzie?)-kłopoty z podchodzącą do piwnicy wodą no i oczywiście mistrzostwa w ręczną sprawiły,że doba zrobiła się za krótka. Dzisiaj niestety też padam i tylko napisze o dzisiejszym wyniku. Ostatnie spotkanie pierwszej rundy z gospodarzami turnieju, ekipą Szwecji nie było zbytnio udane i po czterech zwycięstwach Polacy przegrali swój pierwszy mecz, którego na dobrą sprawę przegrać nie powinni. Dobra gra obronna dawała kilkakrotnie okazje do tego aby dogonić Szwedów, ale albo gubiliśmy piłkę, albo ten goryl na bramce odbijał piłki. Wściec się było można!!! Mam nadzieję jednak, że spełni się stare porzekadło, iż każda drużyna musi mieć słabszy dzień na turnieju, i liczę na to że Polacy właśnie mają go za sobą. Najważniejsza informacja jest taka, że mimo tej porażki i tak wyjdziemy z grupy. Trafiamy teraz na Danię, Chorwację i Serbię. 22 stycznia zaczynamy ta fazę rozgrywek meczem z Duńczykami, którzy wyszli ze swojej grupy z kompletem punktów. Oglądać i trzymać kciuki!!!


Na koniec notki coś z innej piłki. Mimo iż przerwa w rozgrywkach piłkarskiej ekstraklasy trwa to menedżerowie nie próżnują, karuzela transferowa coraz szybciej się kręci. Wczoraj zaskoczyła mnie trochę informacja o sprzedaży przez Legię Iwańskiego, wydawało się jeszcze pod koniec rundy jesiennej, że piłkarz wraca do łask Macieja Skorży a  tu taki psikus. Obiera oczywiście modny ostatnio wśród Naszych kopaczy kierunek - a mianowicie Turcję ;) Tylko nazwa tej drużyny mi wyleciała z głowy. Coś prawie jak Manchester, tyle że po Turecku ;)

I jeszcze jedno, tym razem ze spraw marketingowych.
Wiadomo, że Lech ostatnio narzuca nowe trendy jeżeli chodzi o sprawy związane z zarządzanie klubem. Dzisiaj wypuścili jako pierwsi w Polsce film promujący Kolejorza. Wrzucam do obejrzenia na dobranoc ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz