wtorek, 11 stycznia 2011

Konsekwencja

Tytuł tego wpisu dodatkowo będzie hasłem mijającego tygodnia. Powód oczywiście może być jeden: mija pierwszy tydzień istnienia tego bloga ;) Pozwólcie, że zanim cokolwiek napisze rozkręcimy się troszkę przy nowym kawałku dj Tiesto z samym Busta Rhymes'em <3
 Skoro już zdążyliście się rozkręcić pożądanie przy tym klipie to pozwólcie, że wrócę do głównego wątku tego postu. Dokładnie minął tydzień od pierwszego wpisu, i mimo iż jest to krótki okres to wychodzę z założenia, że trzeba się cieszyć małymi sukcesami, ponieważ dzięki nim rodzą się wielkie zwycięstwa ;) Przecież jeszcze kilkanaście dni i będzie za nami pierwszy miesiąc istnienia, za kilka miesięcy pierwszy rok...i tak dalej...
To samo tyczy się treningu. Tydzień temu powrót na siłownie i dzisiaj mogliśmy delikatnie zwiększyć obciążenia. Robiliśmy ten sam trening obwodowy co w zeszłym tygodniu. Dla tych którzy chcieliby zacząć treningi, a kompletnie nie wiedzą jak się za to zabrać, polecam właśnie ćwiczenia które opisałem w zeszłym tygodniu, wpis znajdziecie tutaj. Pierwsza rada dla zaczynających swoją przygodę z siłownią : Bądźcie cierpliwi, bo efekty nie będą widoczne z dnia na dzień!!! Tak jak w prowadzeniu bloga, tak i w na siłowni : konsekwentność działań(treningów) przyniesie oczekiwane wyniki ;) aaa i pamiętajcie o pożądnej rozgrzewce (znajdziecie również w tym samym wpisie).
Rozpocząłem tego posta muzycznie i tak też go zakończę. Natknąłem się dzisiaj z rana na kawałek Dr. Dre ze Snoop Doggiem (jak ja ich dawno nie słyszałem!!!). Chłopaki powracają w dobrym stylu, biorąc do współpracy Akona ;) (Aż przypominają się takie kawałki jak Still Dre , California Love, czy Next Episode)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz