wtorek, 4 stycznia 2011

Początek

Teraz Kolejne Objawienie....
To Kurde Obczaj....
Teoria Kogoś Obcego...

albo po prostu TKO ;)

Czas wystartować!

Podobno najgorzej jest zacząć. Chociaż według mnie zacząć jak zacząć, ale ciągnąć to dalej...hmmm to już jest wyzwanie. To mój chyba z trzeci blog. Nie będę się chwalił poprzednimi, bo w sumie nie ma czym, jednak wiem już że konsekwencja w prowadzeniu bloga jest niezbędna. Pewnie zastanowicie się czemu postanowiłem zacząć od początku skoro już dwa poprzednie blogi pałętają się gdzieś po sieci? Ano powiem tak: zacznę od początku bo nie chce popełniać po raz kolejny błędu jakim było decydowanie się na pisanie tylko o piłce... pisanie kurde, nastawiłem się na wstawianie suchych faktów, których pełno na ogólnie znanych portalach i szybciej się tym znudziłem niż zdążyłem się nacieszyć. Kto miałby niby wchodzić na mojego bloga specjalnie żeby zobaczyć jakim wynikiem skończyła się 15sta kolejka ekstraklasy, albo kogo kupił Real Madryt?.... no właśnie...
Dobra, ale nie ma co się już wgłębiać w te bzdury. Uprzedzę kolejne pytanie rodzące się w Waszych głowach i od razu napisze, że teraz nie zdradzę o czym będę pisał!!! Przynajmniej na starcie.
Oficjalnie witam wszystkich zaglądających i zapraszam do lektury ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz