środa, 5 stycznia 2011

zaczynasz blogować-pomyśl o nicku

 Wczorajsze rozpoczęcie blogowania wprawiło mnie w taką ekscytacje, że zasnąłem jak dzieciak i dzisiaj ledwo co do roboty wstałem. Pierwsza myśl po przebudzeniu to: kurde muszę coś wstawić z rana na bloga ;) w końcu trzeba go rozkręcić. Pozwólcie więc, że zacznę z Wami dzień przybliżając na początek nicka, którego sobie wymyśliłem na potrzeby tego bloga.

Fiodor wtf??? Więc wzięło się to od gościa, który zarabia na życie tłukąc innych gości po mordzie i nie tylko.

Fedor (albo po prostu Fiodor) Emelianenko - rosyjski judoka, sambista i zawodnik MMA. 

Całe życie interesowałem się piłką nożną (i nadal to moja pasja), ale w czasach studenckich(lata 2003-2008), kiedy jeden z koleszków zapodał filmik z walk K-1 to coś mnie w tym urzekło. Niby lanie się po mordach, tarzanie się na macie, a jednak w moim oku pojawił się błysk i pomału zacząłem zgłębiać wiedzę w tym temacie. Zacząłem własnie od filmików z walk tego rosyjskiego zawodnika.To one fascynowały mnie najbardziej. Od Fiodora biła taka pewność siebie, że zastanawiałem się czy niektórzy patrząc mu w oczy nie chcą stamtąd spierdzielić zanim jeszcze walka się zacznie. Wchodził do ringu z przekonaniem że jest niedozajebania. Podobało mi się to. Mój blog tez ma być taki. Dlatego pomyślałem, ze rozpoczynając moją kolejną przygodę z blogowaniem znowu nawiąże do tego gościa.

A tu macie pokaz jego umiejętności :




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz