wtorek, 21 lutego 2012

Coś innego

Witam serdecznie

Tak dawno tu nie zaglądałem, że aż mi wstyd. Pisałem na początku jak to trzeba wytrwale i regularnie dążyć do tego co sobie założymy i sam się z tego nie wywiązałem. Niestety nie dotyczy to tylko tego bloga, ale również siłowni i teakwondo, na które to ostatnio nie mam czasu :/. Mam tylko nadzieje, ze mi wybaczycie bo sporo się w moim życiu pozmieniało. Poznałem wspaniałą kobietę, która już niedługo zostanie moją  żoną, dorabiałem tworząc strony internetowe, planuję również zacząć budowę nowego domu a także najprawdopodobniej zmienię pracę. Także przez ten rok pozmieniały mi się priorytety i niestety na pisanie bloga nie znalazłem już czasu. Nie będę również obiecywał, że teraz to się zmieni bo takiej pewności nie mam. Pewne jest natomiast,że jeżeli już będę pisał to już nie tylko o sportach walki. Mam w planach lekka reorganizację tego bloga. jednak wszystkiego dowiecie się w odpowiednim czasie.

Na nowy początek zamieszczam poniżej mój montażowy debiut. Co prawda narazie bazowałem na Windowsowskim Live Movie Makerze, ale zaczynam naukę Adobe Premiere Pro. O postępach postaram się na bieżąco Was informować. 

Póki co zapraszam na zwiastun rewanżowego spotkania 1/16 LE Sporting Lizbona vs Legia Warszawa ;)





P.S. Będę wdzięczny za Wasze opinie w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz